Drukuj
Nadrzędna kategoria: Polityka
Kategoria: Polska
Odsłony: 500
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Zdjęcie i tekst: Magna Polonia

Spółka Wirtualna Polska Media S.A. przeprosiła na swoim portalu money.pl za kłamliwy artykuł na temat założyciela i dyrektora Radia Maryja o. dr. Tadeusza Rydzyka CSsR. To pokłosie wyroku sądu, który zmusił Wirtualną Polskę do przeprosin za opublikowanie nieprawdziwych informacji.

„Wirtualna Polska Media S.A. przeprasza o. dr. Tadeusza Rydzyka za to, że naruszyła jego dobra osobiste w ten sposób, iż dopuściła do publikacji w portalu money.pl dnia 20 lutego 2017 r. artykułu: „Rekordowe zyski Rydzyka. Zakonnik w setce najbogatszych Polaków”, zawierającego nieprawdziwe informacje na temat majątku osobistego o. Tadeusza Rydzyka, osiąganych przez niego przychodów i zysków, przypisując mu posiadanie majątku o wartości ponad 55 milionów złotych, którego nie posiada, a także to, iż o. Tadeusz Rydzyk jest lub mógłby być na liście 100 najbogatszych Polaków. Spółka dopuściła również do opublikowania w portalu money.pl w związku z powyższym artykułem obraźliwych dla o. Tadeusza Rydzyka komentarzy i niezwłocznie nie usunęła ich z portalu money.pl” – czytamy w oświadczeniu.